TV
Bestil TV pakke
Kanaloversigt
Ændring af TV-pakke
Nye tilslutninger
Boligforeninger
BREDBÅND
Bredbåndsinfo
Yousee bredbåndspakker
Fastspeed
Hjælp til Wifi
TELEFONI
NYHEDER
Alle nyheder
HJÆLP!
Problemer!
Opsigelse
Dødsfald
Tilmelding ved indflytning
Flytning
YouSee butikken i Randers
PRISER
BUTIK
OM
Historie
Bestyrelsen
Vedtægter
Foreningsinfo
A2012
Kontakt
GDPR
YOUSEE
Driftsinfo
Tilmeld driftsinfo
Populære lejefilm
Videohjælp til TV
Videohjælp til bredbånd
Auto.fejlsøgning bredbånd
Opkrævning - PBS fejl
I forbindelse med opkrævningen for fællesantennen her til Juli 2023 har mange modtaget en faktura selv om de er oprettet som automatisk PBS betaling.
Vi kan ikke sige med sikkerhed hvad der har forårsaget fejlen endnu.
MEN du skal betale papiropkrævningen som du gør med andre betalinger.
Du skal IKKE tilmelde til PBS igen.
Betalingsfristen forlænger vi til 15. Juli istedet men opfordrer til at betale så snart det er muligt.
Hvis der er opkrævet et gebyr på din regning opfordres du stadig til at betale, men du vil naturligvis få gebyret tilbage.
Vi lukker ikke for noget signal og har du problemer med at betale papiropkrævningen vil vi gerne høre fra dig.
Vi beklager rigtig meget det bøvl det har givet og vi gør alt for at det ikke sker igen.
Venlig hilsen
Bestyrelsen
CustomValidator
Kontakt bestyrelsen
Du kan kontakte bestyrelsen
her.
Fejlmelding TV og Radio
Servicepartner: Dansk Kabel TV
43 32 47 00
Man-tor: 8:00 - 16:00
Vagt: 10:00 - 22:00 (Weekend)
Vagt: 16:00 - 22:00 (Hverdage)
Fejlmelding Bredbånd og Telefoni
Servicepartner: YOUSEE
70 70 40 40
Man-fre: 8:00 - 20:00
Vagt: 10:00 - 20:00