Opkrævning - PBS fejl

I forbindelse med opkrævningen for fællesantennen her til Juli 2023 har mange modtaget en faktura selv om de er oprettet som automatisk PBS betaling.

Vi kan ikke sige med sikkerhed hvad der har forårsaget fejlen endnu.

MEN du skal betale papiropkrævningen som du gør med andre betalinger.
Du skal IKKE tilmelde til PBS igen.
Betalingsfristen forlænger vi til 15. Juli istedet men opfordrer til at betale så snart det er muligt.

Hvis der er opkrævet et gebyr på din regning opfordres du stadig til at betale, men du vil naturligvis få gebyret tilbage.

Vi lukker ikke for noget signal og har du problemer med at betale papiropkrævningen vil vi gerne høre fra dig.

Vi beklager rigtig meget det bøvl det har givet og vi gør alt for at det ikke sker igen.

Venlig hilsen
Bestyrelsen





Kontakt bestyrelsen

Du kan kontakte bestyrelsen her.

Fejlmelding TV og Radio

Servicepartner: Dansk Kabel TV
43 32 47 00
Man-tor: 8:00 - 16:00
Vagt: 10:00 - 22:00 (Weekend)
Vagt: 16:00 - 22:00 (Hverdage)

Fejlmelding Bredbånd og Telefoni

Servicepartner: YOUSEE
70 70 40 40
Man-fre: 8:00 - 20:00
Vagt: 10:00 - 20:00